Byte av mail

Jag har länge tänkt att jag ska byta mailadress, eftersom jag bytte efternamn när jag gifte mig för två år sedan. Eftersom det är lite krångligt då man ska få över alla viktiga mail och adresser, och få ut sin nya adress till alla berörda så har jag inte tagit tag i saken men igår blev jag så illa tvungen.
Tele2 som jag har haft i tio år har beslutat sig för att lägga ner alla uppringda abonnemang (eftersom jag inte har något internetabonnemang där längre så har jag ändrat om så att jag kan ha kvar mailen utan att betala för det men nu är det alltså slut med det). Både jag och min man (eftersom han också bytte namn när vi gifte oss så har han gått i samma tankar) bestämde oss igår för gmail, som har stort lagringsutrymme och verkar bra på alla sätt och vis. Så nu går jag igenom min gamla mail för att rensa bort så mycket som möjligt innan jag importerar alla gamla mail och kontakter till den nya mailen. Och oj vilken tid det tar, jag har jobbat i två timmar nu men ser inget slut än på länge...
 
Om det är någon som vill nå mig på mailen så är det kristin.reising[at]gmail.com som gäller från och med nu!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra, då vet jag!

2012-06-26 @ 20:12:50
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0