Dagvill

Jag blandar helt ihop dagarna den här veckan och insåg nyss att det redan är onsdag. Eftersom vi satt i bilen hela dagen igår så kändes det som söndag så jag har hela förmiddagen tänkt att det är måndag idag, men så var det inte.
Då är det onsdag imorgon vilket innebär att jag ska på massage imorgon förmiddag. Det är med skräckblandad förtjusning jag ser fram emot det, jag vet att det kommer att göra så himla ont men det är välbehövligt.
Att det är tisdag idag innebär också att jag åker till Västerås i övermorgon, jag kom nyss ner hit och nu är det snart dags att återvända. Det är dock en massa skoj som ska hända där så jag ser fram emot det.
 
Jag kämpar på med mailen och har kommit halvvägs, tyvärr har det tagit större delen av dagen. Jag tar nog en paus nu och fortsätter imorgon istället.
 
Snart är det Västerås igen och då blir det festival, träffa vänner, intervju och foto och träffa familjen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0