En kul kväll väntar!

 
Nu ska jag alldeles strax åka till stationen och sätta mig på tåget norrut. Det är lite häftigt att vakna i Lund och veta att ikväll sitter jag på en bar/restaurang i Västerås tillsammans med en vän. Jag är tacksam för att det går så pass fort mellan Lund och Västerås, även om det känns som att tiden står still på tåget ibland. Om det var för 300 år sedan så hade vi inte kunna gjort såhär. Då hade vi slagit oss ner i Malmö/Lund för länge sen och bott där (på ett sätt hade det vart skönt men nu kan vi njuta av båda städerna istället).
 
Jag sänder en liten bön och håller tummarna för att tåget är på tid och att det är fint väder i Västerås hela helgen!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Blå himmel just nu!!

Svar: Great!!!
Kristin

2012-06-28 @ 08:52:50
Postat av: Anna

Fortfarande fint väder ;) och vi är såååå tacksamma över att ni väljer att bo i två städer, för annars hade vi setts alldeles för sällan!!!

Svar: Jag håller med dig! Då skulle det kanske bli en eller två gånger per år och det går ju inte för sig.
Kristin

2012-06-28 @ 11:00:43
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0