Ett glatt humör...

God morgon på er,
Jag fick en bra start  på dagen. Jag vaknade och kände mig ganska utvilad och gick upp och gjorde frukost till mig och Håkan medan han gjorde sig i ordning till jobbet. Hemma hos oss kan frukosttiden variera ganska mycket, alltifrån kl 7 till 12. Idag blev det ganska tidigt vilket jag gillar. Då hinner jag med ännu mer under dagen.
 
När vi hade släckt lampan och skulle sova igår så sa Håkan att det var så roligt när han träffade mig efter massagen igår för jag verkligen bubblade av glädje och det var länge sen han hade sett det.
Jag hade gått i samma tankar för när jag stod i provhytten igår så kom jag på mig själv med att vara på strålande humör, det var väldigt länge sen jag var på ett sånt sprudlande humör och jag har saknat det. Jag hoppas att det är här för att stanna ;-). Det är häftigt att en massage kan göra sådana underverk!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0