Gårdagens festligheter och dagens nyttigheter

Powerwalken är avklarad och det blev en bra start på lördagen trots regnet . Jag är lite trött men det var skönt att få lite frisk luft. Jag har känt mig yr till och från under den senaste veckan, och det är lite läskigt tycker jag då jag inte har full koll på balansen plus att jag blir lite illamående. Jag hoppas att det blir bättre till kvällen så att jag kan gå ut på festligheter.

Igår var vi hemma hos familjen F som bjöd på underbar mat! Grillade revbensspjäll med olika tillbehör och Gino och champagne till efterrätt. Mmm! Vi ska definitivt göra revbensspjällen här hemma inom kort, det var så gott! Vi spelade ett spel om svenska ord, uttryck och ordspråk, det var jätteroligt och lite klurigt. Anna vann båda omgångarna :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0