Hemma hos-reportage


Som ni kanske vet vid det här laget så älskar jag inredning. Jag tycker att det är superroligt att gå runt på second hand-affärer, IKEA eller dyra inredningsbutiker. Eftersom vi har haft 6 nya lägenheter de senaste åren (till vårt försvar får jag säga att vi har boenden i olika städer så vi har alltid två stycken samtidigt) så har det blivit en del ny inredning. Jag och min man är med i ett hemma hos-reportage i det senaste numret av Västerås Tidning. De var hemma hos oss i Västerås för två veckor sen och här ser ni resultatet av intervjun.









Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ursnyggt,jag funderade när du skrev att ni var med i ett hemma hos, men nu vet jag!

Kram

2012-06-12 @ 14:11:57
Postat av: Lena

Va fint hem ni har!!!

2012-06-12 @ 21:40:21
Postat av: Kristin

TACK! De visade inte alla rum (jag som hade fixat både biblioteket och gästrummet, men nu är de iaf klara =) men det blev bra tycker jag.

2012-06-13 @ 11:28:45
URL: http://reising.blogg.se/
Postat av: Stefan

Måste jag in och läsa!! Såg fint ut :)

2012-06-13 @ 16:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0