Inte bättre

Träningen gick hyffsat, början var hemsk och jag var bara yr men Bettan masserade mina axlar (speciellt den sidan som jag har ont på) och det blev bättre när hon masserade men nu är det tillbaka som det var innan. Hon trodde att det kunde vara nån mjölksyreknuta (?? eller nåt) som låg i vägen för blodflödet (det kanske inte var så hon sa men det var så jag mindes det iaf ;) och det gör att jag blir yr. Hon föreslog att ag ska testa med massage så jag ska boka in en massage nästa vecka och se om yrseln försvinner/blir bättre efter det.
Nu ska jag vila en stund och se om det blir bättre, jag vill ju iväg på trevligheter ikväll som sagt.

Här ser ni bilden vi fick av familjen F igår, fotot pryder nu byrån i sovrummet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0