Italia

Igår åt vi middag tillsammans med några vänner på Italia i Lund. Det var längesen vi träffades över en middag så det var verkligen på tiden. Italia har riktigt goda pizzor och jag testade en ny variant igår med lufttorkad skinka, salami, ruccola, färska tomater och en massa annat gott på.
 
 
Jag sov jättedåligt inatt, jag var helt illamående och det tror jag berodde på pizzan. Det blir för mycket fett och för mycket bröd. Nästa gång får vi dela en pizza istället, om vi nu kan samsas om vilken sort vi vill ha.
 
Idag ska vi köra till Västerås, det kommer att ta större delen av dagen men jag kommer att blogga i pauserna. Imorgon är det midsommarafton och den spenderas i min mosters stuga utanför kolsva, men det får ni höra mer om imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anna

Trist med illamående, hoppas det gått över! Kör försiktigt idag, det finns så många idioter där ute! Hinner vi ses nästa vecka?

Svar: Det gick bra att köra. Jag körde först, sen fick Em övningsköra och sen körde Håkan sista biten. Det var en del trafik och det tog drygt 7 timmar =0). Jag är i Lund nästa vecka, men veckan efter det kanske?
Kristin

2012-06-21 @ 11:00:33
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0