Köttbullar på Hattis

Vi körde husmanskost för hela slanten på lunchen (vi hittade nämligen ingen brunch) och beställde in köttbullar med pressgurka och lingonsylt, ljuvligt gott och verkligen något som jag kan rekommendera till alla lördagsshoppare. På Hattis serverar de bara köttbullar på lördagarna, nämligen.
 
 
Nu ska jag relaxa lite och vänta på Håkan som är ute och shoppar. Jag hittade två superfina gamla burkar på loppisen som är precis utanför vårt hus, men de var alldeles för dyra och mannen som sålde dem verkade inte speciellt intresserad av att sänka priset så jag gick hem utan dem. Jag har spanat på dem både igår och idag, och idag är sista dagen för loppisen så jag kanske ska ge mig ut precis innan de packar ihop och se om han är intresserad av en snabb affär då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0