Myssöndag i soffan med East End

Nu sitter vi i soffan och tar det lugnt, det är fotboll på TV (men snart mitt favvoprogram på SVT 1) och vi myser och har det bra. Den här helgen har varit väldigt lugn, och det var välbehövligt för mig. Imorgon ska jag boka massage och fortsätta jakten på boende i Göteborg.

Vi hann med en mysfika på Arlanda innan planet gick. Det känns alltid lyxigt för det är inte ofta vi fikar på eftermiddagarna. Morotskaka är min favorit så det fick bli det idag.





Flygturen gick bra, det var ganska skakigt på väg ner men så är det ibland. Jag körde hem från Sturup och parkerade galant på första försöket på parkeringen här hemma. Det beror nog på att jag backade in, det är så himla trång ruta så när man kör in i den får man backa ut minst två gånger innan det blir bra.

Pärlan är parkerad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0