Nattfix

 
Här kommer ett sent inlägg eftersom jag inte har haft tid för datorn förrens nu. Vi kom till Västerås vid 18-tiden då vi åkte till min syster och hennes familj för att hälsa på en snabbis och så fick Emilia träffa Arvid för första gången. När vi kom hem så lämnade vi alla väskor och gick till Varda för middag innan vi följde med Emilia till stationen.

De senaste timmarna har jag ägnat åt bakning till morgondagen. Jag och min kusin Jessica ansvarar för fikat efter middagen och eftersom vi kom till Västerås idag så kunde jag inte baka i förväg. Imorgon ska ni får höra om våra planer för midsommarafton!
 
Såhär har det sett ut i köket sen klockan 23.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0