Nya klänningar

Jag köpte en klänning igår som jag förhoppningsvis kan ha på midsommar, det beror lite på vädret. Bilden är tagen i provrummet så det är inte den bästa men såhär ser det ut.
Jag valde mellan denna och en liknande långklänning men den här är mer praktisk när man ska dansa kring midsommarstången så det fick bli den (+ att jag kände mig lite som en brud i den långa varianten, hade den funnits i en annan färg hade jag nog köpt båda).
 
Den är köpt på MQ.
 
Det blev även en klänning från Lindex som jag inte har fotat än, men jag googlade och hittade ett bildkollage på klaraskoglund.blogg.se som jag lånade. Det är klänningen till höger, ja den enda klänningen i kollaget =0). Jag gillar hela den här kollektionen från Lindex, Holly & Whyte (den randiga tröjan har jag redan). Outfiten till vänster med skjorta, kavaj och byxor skulle jag gärna köpa om jag var lite tunnare, så låga byxor passar inte riktigt min figur ;-).
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0