Nytt rekord

Vi hade en lugn och mysig kväll igår, vi åt middag och tittade på fotbollen och så kom Emilia över på besök. Det var länge sen jag var i Lund, jag tror att det var drygt 3 veckor sen sist, det har vart så himla skönt att slippa timmarna på tåget (och igår var jag så trött så då sov jag nästan hela resan så då gick det snabbt ändå) och vara på ett ställe, bortsett från italienresan. Jag känner mig mer utvilad på något sätt.

Idag blir det en massa fix och trix inför den kommande körresan, som jag skrev igår ska jag leta upp och skicka offertförfrågan till olika boenden och ikväll ska vi iväg på partaj.

Igår fick jag nytt rekord på Rumble (intresseklubben, jag vet ;) 4621p, undrar om det går att komma över 5000p?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0