Oh, what a day

Dagen har gått i ett. Det började med möte imorse och sen har det rullat på men det har varit en superhärlig dag. Blogg.se som jag bloggar på uppdaterade inatt och efter det fungerar inte appen så jag har inte kunnat bloggat under dagen, därav den ofrivilliga bloggpausen.

Vi fick en fin lunch i solen på balkongen där vi avnjöt köttfärssås och bandpasta och därefter blev det fika med daimbullar, kladdkakemuffins med grädde och ballerina.
Av Jessica och barnen fick jag rosor och ett fint hjärta till balkongen och av syster och barnen fick jag en dubbeltriss.





Efter fikat gick vi till Domkyrkan och tittade. Anton hade aldrig varit i Domkyrkan men har sett tornet och hört klockorna så han har längtat efter ett besök. Vi tittade på hundspåret vid altaret, på Erik XIV grav (där han ligger med avhuggna fötter) och en massa annat.



Nu ska vi svida om och bege oss till familjen F för fredagsmiddag, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0