Sabai Thaimassage

 
Åååh, vad sur jag blir, jag hade skrivit ett mastodont inlägg och så fick blogg.se tekniskt fel så allt försvann när jag tryckte på pulicera. Det ska spara automatiskt allt eftersom men det hade den inte gjort.
 
 
Här spenderade jag en timme på eftermiddagen. Det var första gången jag provade på thaimassage och oj vad ont det gjorde, speciellt på min högersida. Hon hade rejäla nypor och jag fick andas djupt för att inte skrika högt ibland. Jag tog en vanlig 60 minuters thaimassage och nu efteråt känns det avslappnat och bra (och lite ömt). Hon pratade ingen svenska och bara lite engelska så jag struntade i att försöka förklara mina problem men efteråt så sa hon att jag behövde komma tillbaka för hon hade inte fått bort alla spänningar. Hon sa att mina axlar och min rygg var "problem area" och att jag behövde en mer djupgående massage (jag undrar hur ont det kommer att göra med tanke på hur ont det gjorde idag).
 
Jag har bokat in en ny massage nästa vecka, en terapimassage med mer djupgående massage som jag hoppas ska få bort problemen. Jag har inte varit yr efter massagen (yay!!) så jag hoppas att det håller i sig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag var också på massage idag! Åh vad skönt att yrseln blev bättre!

Svar: Härligt med lyxig egentid! Ja det är jätteskönt, så här bra har jag inte känt mig på flera veckor så det är roligt =0).
Kristin

2012-06-19 @ 20:16:06
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0