Snart är allting klart

Jag har haft en riktigt effektiv eftermiddag där jag har fixat med körresan till Göteborg, ringt en massa samtal, bokat tid hos frissan (jag ringer alltid när jag behöver gå dit, inte innan det behövs, och nu fick jag tid i mitten på augusti, så jag får stå ut i två månader till) och gjort en massa andra saker.
Jag älskar att vara effektiv och kunna stryka sakerna på listan.
Nu är det två saker kvar och sen ska jag fixa iordning mig inför kvällen. Vi ska ha avslutningsmiddag med den lilla gruppen. Det ska bli kul att träffa dem för jag hann inte riktigt säga hej då efter sista konserten.
 
Såhär såg jag ut på konserten den 12 maj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0