Total avslappning

 
Nu är jag hemma efter min terapimassage. Det gick över förväntan måste jag säga. Stundtals vill jag skrika högt och be henne sluta men jag vet att det hon gjorde gör att min värk försvinner. Det värsta var när hon satte ner armbågen på min axel och körde runt så jag kände hur muskelknutorna gled fram och tillbaka. Det kändes ungefär som när någon tar lite hud och nyper en och samtidigt drar huden mellan fingrarna (jag märker att det inte är så bra förklaring men jag kan inte förklara det på något annat sätt).
 
Såhär i efterhand så har jag inte ont alls, efter förra massagen hade jag ont i två dagar efteråt men nu känns ingenting, det kanske kommer senare eller så är det såhär det ska vara. Jag känner mig iallafall totalt avslappnad i axlar och rygg och det känns fantastiskt!
 
Nu ska jag planera lite för en ny header, jag och min bror ska träffas någon dag och göra om bloggen lite och då ska jag ha letat fram bilder som jag vill använda.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0