Tröttis

Såhär ser jag ut när jag är nyvaken för er som undrar :). Jag är så otroligt trött! Jag vaknade av tanden strax före 5 och det tog 40 minuter innan värktabletterna började ta udden av besvären så det tog över en timme innan jag kunde somna om. Våra Alvedon har tagit slut så nu kör jag på semestermedicinen, den får man max ta 400 mg av (Alvedon kan jag ta 1 gr av) så den funkar inte lika bra men hjälper lite iaf.
Nu ska jag snöra på mig skorna och möta upp Al för en powerwalk :). Nattens oväder är borta och det ser faktiskt ganska fint ut på himlen.


Kommentarer
Postat av: Ida Selin

Ryck bort den där tanden. Innan du blir 30, sen får man mkt mer besvär efteråt! :)

2012-06-05 @ 07:54:58
Postat av: Kristin

Haha, Ja du har ju koll Ida :). För tillfället är det bara själva tandköttet som gör ont/är ömt för den försöker ju komma upp (ingen av mina fyra visdomständer är uppe mer än till max hälften).

Min morgonpromenad var runt Lillåudden/Östra hamnen, jag gick faktiskt och funderade på var du kunde bo ;-).

2012-06-05 @ 08:38:56
URL: http://reising.blogg.se/
Postat av: Ida Selin

Haha, jo det brukar vara så men har man upprepade besvär av inflammation i tandköttet kring visdomstanden brukar man rekommendera att ta bort den.

Du bedömer ju såklart hur besvärligt det är men tyvärr är min erfarenhet (har träffat på ganska många under mina två år) att det blir värre och värre. Och du vill definitivt inte ta bort den när du är 40-50 år!



Åh vad kul! Du skulle ringt på och kommit upp på en fika!

Fyrbåksvägen 1. Alltid värt att chansa om jag är hemma!

(fast idag var det kaos här hemma för det har bakats dubbel sats kardemummabullar)

2012-06-05 @ 10:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0