Tröttistisdag och Allsång

Hela eftermiddagen har jag känt mig helt slut, nästan så att om jag bara slöt ögonen så skulle jag somna på direkten. Det tillät jag mig dock inte att göra, utan jag har kört på hela eftermiddagen och när Håkan kom hem så åkte vi och handlade och köpte TV-kabel, det blev även ett besök på Cervera för att kolla in rean och drömma sig bort bland alla fina saker. De hade mycket fint och det fanns många saker som jag skulle vilja ha i mitt kök.
 
Snart vankas det middag, ikväll blir det majskolv och biff och det är Håkan som står vid spisen . Imorgon ska jag fixa middag och då blir det oxrullader vilket jag aldrig har gjort men om de blir bra så kommer receptet ut här på bloggen. Nu blir det lite Allsång, jag visste inte att det drog igång idag så jag har ingen aning om vilka artister det är, men det visar sig ;-).
 
Sommarsverige

Kommentarer
Postat av: Anna

Och här sitter jag med Allsången i bakgrunden och din blogg i förgrunden ;)

Svar: I like!!
Kristin

2012-06-26 @ 20:15:00
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0