Underbar dag igår

Vilken härlig dag vi hade igår! Dopet var fint och barnen skötte sig strålande, storebror 2,5 år stod fint där framme hela tiden och sjöng med i sångerna. Han hade valt ingångsmarschen och det blev "Hjulen på bussen", hans stora favorit.
Min sång gick jättebra, det är inte ofta jag tycker det själv men igår blev jag riktigt nöjd och klarade mig helt utan hostattack dessutom :). Jag fick många fina kommentarer efteråt och det gjorde mig alldeles varm i hjärtat!

Ni ska få se bilder senare, de finns i den stora kameran just nu. I natt när vi kom hem spelade jag Rumble och lyckades komma över 4000 poäng, jag tror att det är nytt rekord!! Kul ;-D.


Kommentarer
Postat av: Anna

Glömde att fråga, vad sjöng du?

2012-06-03 @ 22:32:55
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0