Lite av varje och grattis!

Först och främst vill jag säga hipp hipp hurra och ett stort grattis till min lillebror som fyller år idag!!
Det blev en superhärlig promenad i solen som faktiskt värmde gott. Jag var hungrig redan innan promenaden så nu ska jag fixa frukost!
Receptet på mina kladdkakemuffins som jag visade igår hittar ni här (klicka här under)  http://reising.blogg.se/2011/november/kladdkaksmuffins.html  de är supergoda kan jag lova och passar bra som Nationaldagsbakelse om man garnerar dem med jordgubbar och kanske en liten flagga.
Jag måste passa på och gratta Elaine Eksvärd ( elaineeksvard.se/blog ) som blev mamma igår. Jag har följt hennes blogg i över ett år och tycker att hon är en superhärlig person!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0