Drömmar

Inatt drömde jag att jag, min mamma och någon mer skulle åka på cykelsemester. Jag tror att vi skulle åka från Avesta från Västerås, vilket är ca 7 mil så det är inte riktigt någon cykelsemester. Varje gång vi skulle komma iväg så kom jag på någonting som jag hade glömt så vi kom aldrig iväg...
När jag vaknade så kände jag hur det kliade och värkte i halsen, jag orkar inte bli sjuk igen för 111 gången! Jag vill ju komma igång med träningen på allvar. Jag håller tummarna för att det bara var en lätt släng av allergi, det sägs att björkpollensäsongen redan är igång.
Jag letar efter fina texter till våra sovrum, jag vet att det är ganska uttjatat men jag tycker att det fint. Här är en av mina favoriter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0