Energi

Igår gick luften ur mig och det blev bara ett inlägg här på bloggen. Man kan inte vara på topp alla dagar och igår var verkligen en riktig skitdag för min del.
Den här dagen har varit mycket bättre och gett mig mängder med energi, det tackar jag för! Anna var min första energiboost, hon hämtade upp mig och vi åkte till Erikslund och träffade Maria Montazami och shoppade loss. Dagens andra energiboost, Gisela, mötte jag på bussen på väg hem från shoppingen. Det var så roligt att se henne, vi gick i samma klass på gymnasiet men nu var det väldigt länge sen jag träffade henne. Det ska inte dröja lika länge till nästa gång!
Jag köpte presenter till det senaste tillskottet i familjen och lite smink, ni ska få se det sen när det är fotat. Ni får njuta av en solnedgång så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0