Hemmagjord pizza

Igår gjorde vi egna pizzor. Eftersom det rådde lite tidsbrist och jag ville fixa dessert så köpte vi färdig deg (Konsums eget pizzakit).
Min pizza innan den åkte in i ugnen. Mozzarella i botten på hela pizzan. En del var det ananas på, en del champinjoner och rödlök och en del med rödlök och tonfisk. På de två första delarna la jag på parmaskinka och lite vitlöksolja när pizzan var klar i ugnen. Jag hade gärna haft ruccola också men den var slut på Konsum.
I ugnen, Emilias multipizza och Eds enkla pizza.
Emilias pizza är färdig.
Jag glömde såklart att ta kort på min men här ser ni en bit av den.
Hemmagjord pizza är faktiskt godare än köppizza för den är inte alls lika fet och så får man ha alla sina favvoingredienser på ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0