Jill Johnson

Igår var vi i Malmö och såg Jill Johnson. Hon framförde låtar från hennes senaste album "Flirting with disaster" samt en del nya låtar som inte är släppta än. Hon är fantastisk med sin personliga stil, både vad gäller röst, texter och mellansnack. Tyvärr så lämnade ljudet övrigt att önska. Basen slog ut alla andra instrument och röster så vi kund inte höra texterma och balansen blev helt fel. Jag fick sätta i öronproppar efter ett tag för basen och till viss del även trummorna var öronbedövande (det är första gången jag behöver ha öronproppar på någon av hennes konserter). Det är tråkigt för jag satt och irriterade mig på ljudet under hela konserten och det förtog en stor del av nöjet. Om det inte hade varit för ljudet så hade konserten fått väldigt högt betyg.
En suddig jag på väg till konserten
Snygga Jill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0