Lördagsmys

Söndag! Helgerna går så himla snabbt! Idag ska vi ta det ganska lugnt och ladda inför kvällens konsert med Jill Johnson i Malmö. Ja hade nästan glömt bort att det var nu för det var länge sen vi köpte biljetterna. Eftersom jag inte tänkte på det när jag åkte ner i fredags så tog jag inte med mig några speciella "finkläder" så vi får se vad jag hittar i byrålådan ;-).
Igår kom Emilia över på middag och mys. Vi spelade spel, gjorde pizza och tittade på film. Mysigt!
Jag fick födelsedagspaket
Drinkar
Tilltugg

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad mysigt ni verkar haft det! Hoppas ni får en trevlig kväll med Jill ;)

2012-03-04 @ 12:06:15
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0