Nytt husdjur

Håkan var i förrådet imorse och när han var på väg dit så hittade han den här lilla krabaten.
Just den här tycker jag var lite söt (jag är ju livrädd för alla djur i princip) men jag var rädd för förrådet redan innan Håkan hittade den här och den kommer inte att bli bättre nu. Musen var död, annars skulle den ha varit svår att fånga på bild som Håkan sa. Men det bevisar bara vad jag har sagt till Håkan hela tiden, vi kan inte ha textilier i förrådet eller andra saker som vi är rädda om och kanske vill ha i lägenheten vid ett senare tillfälle för det kan hända att djuren gnager/äter/smutsar ner dem med sin avföring.
Jag ringde till Mimer, vårt bostadsbolag och de skulle ta bort musen, trots att det inte var deras område. Det tackar jag för =0) däremot så undrar jag nu i efterhand vems område det är. Jag trodde att det var hyresvärdens område och hantera "skadedjur" (om möss nu räknas till dem).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0