Omtänksam

Jag har bestämt mig för att börja ta bättre hand om min hud. Jag var på en ansiktsbehandling strax före jul och hon (hudterapeuten) påpekade hur extremt torr jag är (det är inte första gången jag får höra det). Nu har jag varit till Apoteket och införskaffat följande saker.
Ansiktsservetter som jag torkar av sminket med och ansiktsvatten för att få bort det sista resterna.

En nattkräm som avslutning
När jag tidigare har påbörjat projekt "smörja in mig" så slutar det med att jag får en massa finnar och så ger jag upp men sen fick jag höra att huden antagligen behöver vänja sig för den har jobbat så hårt för att den inte ska bli torr...så jag ska försöka att vara tålmodig den här gången, jag håller tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0