Snabba puckar

Idag bestämde jag mig för att ta tag i lite ärenden som skulle fixas, bland annat att boka tid hos frissan och tid för fotvård. Jag hade tänkt att få det avklarat innan jag fyllde år i februari men tiden rinner iväg och så glömde jag bort det och nu är det slutet på mars.
Hur som helst så ringde jag fotvården först och hon erbjöd mig en tid imorgon eftermiddag, jag blev förvånad för det brukar vara någon veckas väntetid men jag tackade glatt ja! Därefter ringde jag frissan där det brukar vara några månader väntetid... och de erbjöd mig en tid imorgon förmiddag! Det är ju helt perfekt! Vilken bra start på veckan!!!
Nu ska jag ringa hyresbolaget och fixa en toalett som vi kan använda de dagar avloppen är avstängda...jag kommer att vara borta så mycket som möjligt men det är bra att ha en i reserv ifall det skulle bli ändrade planer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0