Stressdrömmar

Idag vaknade jag upp mitt i en stressdröm, jag somnade sent igår och har vaknat till flera gånger under natten så jag känner mig allt annat än utvilad. Jag försökte förklara drömmen för Håkan men när man berättar så inser man bara hur konstigt det låter... Jag drömde en liknande dröm natten till igår (när jag äntligen somnade) och precis som igår morse så känner jag mig fortfarande stressad...jag hoppas att det försvinner snart så att jag kan njuta av att det är fredag!

Håkan uppvaktade mig igår på kvinnodagen med en bukett tulpaner. Tack min fina man!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka vackra tulpaner! Kan drömmen bero på att det var fullmåne i natt?

2012-03-09 @ 21:50:34
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0