Vänner, sång och kalas

Igår var jag först hemma hos Anna och mös med henne och barnen och käkade tortellini med tomatsås, det var så gott! Sen var hon snäll och skjutsade mig till sjukhuset så att jag kunde hälsa på en annan vän, det var så mysigt att se henne och sitta å prata och ta det lugnt.

Därefter var det rep i Domkyrkan, som slutade en timme tidigare än beräknat så vi tog med oss Clas hem på ett glas vin och sen gick vi ut och åt, ni ska få se allt gott vi fick sen. Jag stupade i säng när vi kom hem vid midnatt men herrarna fortsatte några timmar till.

Idag har jag hunnit med frukost och en tur på stan och nu bär det av på 1 års-kalas!

Sjukhusets morotstårta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0