Det gick så bra!

Vilken kväll vi hade igår. Konserten gick strålande!! Det har jag aldrig sagt tidigare när jag har sjungit med den lilla gruppen (för jag tycker alltid att min insats är kass) men igår gick det verkligen superbra!! Jag hoppas att det låter så på inspelningen också ;-).

Efter konserten var det middag hemma hos oss med några av vännerna som var och lyssnade. Vi städade och förberedde maten på förmiddagen och det var bra för då hade jag inte tid att bli nervös inför konserten.
Vi bjöd på en buffé med en massa godsaker på. Jag ska göra en buffékategori här på bloggen där jag ska samla sådana recept och tips för det var inte lätt att hitta några roliga buffetips på nätet, inte ett enda såg enkelt och gott ut så vi hittade på lite själva och det blev jättebra.

Vi hade en jättetrevlig kväll och kom i säng kl 02.30. Självklart vaknade jag före kl 8 imorse och har inte somnat om (jag undrar om det är kaffets fel).

Det blev inte så mycket fotografering igår men såhär såg jag ut. Byxor DM Mode, linne H&M, topp Åhléns (Wera), smycken Pearls for girls, klocka Guess och skor från Esprit.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0