Hantverkare, lunch och mera regn

Jag ska möta upp en vän för lunch om en stund, hon fyllde år  helgen så det blir en födelsedagslunch! Det kommer och går folk (hantverkare m.m.) här hemma hela tiden, nu är balkongdörrarna förhoppningsvis klara (de har vart här två gånger idag så jag hoppas det). Det är bra att det blir fixat men eftersom jag inte vet exakt när de kommer så är det svårt att planera dagen.
Det är lite mysigt med regnet, det smattrar ordentligt mot taket och fönsterrutorna. Jag kommer säkert inte att tycka samma sak när jag har vart ute men det känns som en sommardag och det enda man vill göra är att krya upp i soffan och titta på en mysig film. Tyvärr hinner jag inte med någon film idag, men att drömma går ju alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0