Heja Mimer

Jag har precis haft besök av en medarbetare på Mimer (företaget som vi hyr vår lägenheten av). Vi mailade dem igår om en del brister i lägenheten och Helge ringde nu på förmiddagen och ville komma och titta. Det jag som gör mig glatt överraskad?? (om man nu kan kalla det så, jag borde egentligen inte bli överraskad när man blir bemött med ett leende men det blir jag) är att alla medarbetare på Mimer som jag har haft kontakt med gällande fel i lägenheter (besiktningsmän, kvartersvärdar (jag har haft 4 olika under mina Mimerår) och byggnadstekniker) är så glada och trevliga. Jag har aldrig stött på en sur eller vresig medarbetare.
När Helge gick hade jag ett leende på läpparna! Han förstod problemen och kunde lösa ett direkt, han kommer tillbaka imorgon och fixar några andra saker och kontaktade en av deras leverantörer medan han var kvar i lägenheten. Och det bästa av allt, han förklarade vad felen berodde på och varför det inte fungerar som det är nu. Han var kunnig och förstod direkt var problemet var när jag beskrev vad som hände i badkaret när vi spolar i toaletten medan det regnar...
TACK säger jag och återvänder till böckerna med ett leende på läpparna!
Här får ni en sneakpeak av bilderna från i lördags, senare idag kommer resten av bilderna från kosläppet upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0