Igår hände det

Emilia blev den tredje personen som besegrade mig i Rumble. Det blev ännu roligare eftersom vi satt bredvid varann när vi spelade sista omgången så att jag kunde få se hennes glädje live ;-). Den enda jag vet som är riktigt sugen på att slå mig nu är Håkan. Vi får väl se när det händer...det känns som att alla motspelare utvecklas och blir bättre medan jag har stannat på den nivån jag började på och har snarare blivit sämre.

Nu ska vi iväg på festligheter, det är 1 maj-lunch på Thomanders!


Kommentarer
Postat av: Anna

Alltså, jag är också väldigt sugen på att slå dig, men det är så krångligt när jag inte kan spela på min telefon. Fast Rumble ska ju vara på gång till Android, så snart så kan jag spela så ofta jag vill ;)

2012-05-01 @ 20:50:21
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Emilia

Jag vann igen!!!! :D

2012-05-02 @ 18:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0