Inspiration, tack.


Jag sitter här och försöker att koncentrera mig på min uppgift men tankarna glider hela tiden iväg till Italien så jag behöver lite läsinspiration!
På söndag är vi där, i ett av våra favoritland och det är dags för en veckas avkoppling. Jag längtar! Jag kan bara se väderprognosen till och med lördag och då ska det vara 23 grader och sol, det låter bra tycker jag =0).

Förra året var vi i Italien två gånger, en gång med Håkans jobb och en gång med Lunds Kammarkör som vi kombinerade med en egen semester. Då bilade vi söder ut och tog båten över Messinasundet till Sicilien. Där latade vi oss vid poolen på en vingård och avkopplingen var total! Jag hoppas att vi kommer till ett liknande ställe den här gången. Eftersom det är Håkans födelsedagspresent från mig så har jag valt boendet och därför vill jag att det ska vara extra bra. Håkan jobbar så hårt så han behöver verkligen lite avkoppling, jag ska försöka att skämma bort honom så mycket som möjligt på semestern!

Då var vi ensamma på gården och hade poolen för oss själva.


Capri


Semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0