Kosläpp


Vilken härlig förmiddag vi hade i lördags! Det blev betydligt bättre väder än förutspått och kossorna var på strålande humör! Jag kan verkligen rekommendera kosläpp till barnfamiljer men även till vuxna, det var roligt att se hur glada och spralliga kossorna blev och de kom riktigt nära oss!


Edvin tyckte att det var lite kallt.
Nästan hela gänget, min outfit bestod av allt som jag inte är rädd om i garderoben eftersom det hade regnat dagen innan och jag förväntade mig lervälling och mer regn...resten av besökarna såg ungefär ut som när de är och shoppar en lördag.
Kobebisarna var redan ute.
Den här kon hade ett hjärta i pannan.
Många kossor var det, och som ni ser till höger på bilden så lekte de och stångades/buffades med varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0