Kvällens planer

När Håkan har jobbat klart bär det av till Helgeandskyrkan för rep inför lördagens konsert. Jag är lite orolig för hur min röst kommer att vara på lördag med all pollen som finns i luften. Risken är stor att jag kommer nysa, och mina allerginysningar är allt annat än tysta och har jag väl börjat så kommer tio till i tät följd och står vi och sjunger renässansmusik så passar det inte riktigt med ett nysmaraton.

Jag börjar bli hungrig och längtar efter maten på Frank, det är tråkigt att det inte finns någon Frank i Lund men det är nog bra för annars skulle det bli ännu mer äta ute-mat för vår del.
Här är några bilder från senaste besöket på favvorestaurangen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0