Otur = nyttigt

När jag uträttade mitt sista ärende på stan så ringde jag Håkan för att kolla om han kunde hämta mig på vägen hem från jobbet. Han sa att det var okej om jag gick halvvägs men eftersom jag hade så många kassar och grejer så bestämde jag mig för att ta bussen istället. Jag missade bussen med 10 meter ungefär och insåg att det skulle gå lika fort att gå hem som att vänta på nästa (nu i efterhand kan jag konstatera att så inte var fallet, men ändå) så jag började gå. Ett av mina inköp var en talva som är ganska stor och att försöka gå med den när det blåser ute var inte det lättaste. Det tog drygt en halvtimme att gå hem och det var svettigt värre. När jag kommer hem så är hissen trasig så jag får släpa allting 4 trappor upp... Jag har mjölksyra i armarna och de darrar som aldrig förr, det är till och med jobbigt att skriva det här inlägget. Det var bra att jag fick lite extra träning men oj så jobbigt det var!

På väg till stan såg jag det här fina trädet, jag älskar våren!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0