Pollen + träning = astma

Jag körde en timme på gymet där hela kroppen fick jobba. Eftersom det är pollensäsong så påverkas min andning till det sämre. Jag är konstant svullen i halsen så andningen är påverkad även i normalläge men när jag tar ut mig så blir det ännu jobbigare. Vi körde mest styrka och tog det lugnt med konditionen (bara några lugna vändor på roddmaskinen).

Ikväll är det premiär för Cirkus uteservering, de håller på att plocka iordning och det ser riktigt mysigt ut (det syns inte riktigt på bilden men ni får helt enkelt lita på mig ;-). Jag kommer att ha en lugn hemmakväll men jag hoppas att jag snart får tillfälle att besöka uteserveringen!


Såhär fint är det utanför vår ytterdörr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0