Så fina

Hanna visade mig sina Björn Borg-skor och jag blev kär! Titta så fina de är. Vita med rosa detaljer, det är så mycket Kristin...men jag har mina gympadojjor så jag tror att jag får stå över den här gången.

Jag läser ganska många bloggar och en shoppingfri månad (när det gäller kläder, skor och väskor) verkar vara väldigt inne just nu. Jag började bläddra i min shoppingkategori och det visade sig att det var mer än en månad sen som jag shoppade sist... Jag tror inte att det betyder att jag är sparsam eller shoppar ovanligt lite, det beror nog mer på att de som driver bloggar shoppar mer än genomsnittet. Men det är fint att ha det svart på vitt, då kan jag ha ett lite bättre samvete när jag shoppar loss i USA.

Kommentarer
Postat av: Lena

Det är ju passande skor till mig annars... =)

2012-05-08 @ 17:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0