Sol och värme i Florens

Det blev middag ute igår kväll, jag kände mig lite bättre så vi gick till en jättemysig restaurang ca 5 minuter från hotellet. Vi satt på deras uteservering och jag hade hoppats på att få använda min nya sjal men det var alldeles för varmt, trots linne och kjol så kändes som jag skulle flyta iväg.

Det är som jag sa till Håkan igår, här går vi och hoppas på sol och när den kommer så håller vi oss i skuggan för att det är så varmt i solen ;-). Trots skuggan så blev jag röd igår (inte jätteröd men även utan kläder kan man se vilket linne jag hade igår).

Om en stund ska vi fortsätta att upptäcka Florens, idag ska vi upptäcka andra sidan av floden och så ska vi besöka någon kyrka som Håkan ville titta på :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0