Vänner

Idag har jag pratat med en hel drös med vänner i telefonen! Jag har tappat räkningen på hur många samtal det har varit idag men det är en härlig känsla när det ringer och man tittar ner på displayen och får ett leende på läpparna när man ser vem det är som ringer. Å så är det lite kul att de tänker på just mig och gör ansträngningen att lyfta luren och ringa. Jag är själv väldigt dålig på det men vill bli bättre på att ringa istället för att smsa.
Det blev ingen badminton idag så jag sitter hemma i TV-soffan och tittar på det näst sista avnittet av Desperate Housewives.
Min allra bästa vän är min fina man!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ni är så fina!



Apropå det här med att ringa, förut, innan mobilen fanns, ringde jag massor. Nu ringer jag jättesällan... Så känn dig hedrad, hihi!

2012-05-29 @ 22:43:02
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0