Veckans planer

Min vecka ser ut såhär
Måndag
- Träna på gymet, avbokat eftersom jag är sjuk
- Städa
Tisdag
- Fixa ärenden
- Badminton, men det blir antagligen inget med det heller som det känns nu
Onsdag
- Träna på gymet
- Ta en tur till IKEA och kanske träffa Anna om det passar
- Kör
Torsdag
- Massage med mamma, men jag har hört att det inte är bra att få massage när man är sjuk. Att det sätter igång något så att det blir ännu värre. Vet ni hur det är?
- Plugga
- Ev. ha besök på kvällen
Fredag
- Träna på gymet
- Intervju med Västerås Tidning
Lördag
- Arvid döps

Kommentarer
Postat av: Lena

Man ska INTE gå på massage om man ens känner det minsta förskylning på g i kroppen...Det,som sagt, kan få den att komma igång.

2012-05-28 @ 16:33:37
Postat av: Anna

Massagen rör ju runt en massa i kroppen, bland annat slaggprodukter. Man ska ju inte träna heller för att undvika hjärtmuskelinflammation, så kan tänka mig att det är samma sak med massage.



Vad är det för intervju? Du får berätta när vi ses. kram

2012-05-28 @ 21:39:49
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0