Bra fredag och goda nyheter

Det första mötet gick bra och efter det var det dags för besiktningen. Besiktningsmannen var nöjd och tyckte att det  såg bra ut så nu väntar vi bara på protokollet innan affären går igenom helt. Besiktningen tog många timmar men det var skönt för då fick jag tid att gå runt och känna in huset och börja planera hur rummen ska möbleras. Det är verkligen ett mysigt hus och jag tror att vi kommer att trivas superbra! Det kändes faktiskt ännu bättre idag än när vi var där på visning så det var roligt. Säljarna är väldigt trevliga och lätta att ha att göra med och vi fick tips och de visade en massa smarta funktioner i köket som vi kommer att ha stor glädje av framöver. Nu längtar jag till februari, även om det känns lite sorgligt att lämna vår fina lägenhet mitt i stan.
 
Efter besiktningen gick vi till Hattis för att fira lite och prata igenom huset och hur det kändes idag. Jag valde Wallenbergare och så delade vi på en kladdkaka med gräddfilsglass till dessert.
 
Fredagsmys på Hattis
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Då är det väl bara att gratulera!

2012-11-02 @ 14:48:54
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0