Dagens mysoutfit

Nästan alla mina mammakläder är köpta på rea. Eftersom jag ska ha dem under en begränsad tid så känns det dumt att lägga ut hur mycket som helst, men samtidigt så vill jag känna mig fin under de här månaderna och inte bara gå runt i en svart sopsäck ;-).
Vi visste att jag var gravid när vi var i USA i somras och även om det var väldigt tidigt så fyndade jag en del kläder i en mammabutik i N.Y. Jag resonerade som så att även om det inte skulle gå vägen den här gången så skulle det förhoppningsvis göra det nån gång. Jag köpte mina mammajeans för ca 150-200 kronor och nån topp för en knapp 100-lapp styck, bland annat denna som jag har på mig idag. Inte världens snyggaste kanske men den är väldigt skön! Den kommer ifrån Motherhood Maternity och till den har jag ett par leggings från KappAhl, en riktig mysoutfit som är perfekt för en hemmadag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0