En ledig dag

Idag var tanken att vi skulle gå på kalas. Vår gudson Felix fyller 1 och skulle firas idag men de är förkylda och jag är super nojig och vill helst inte träffa förkylda människor så vi får uppvakta honom en annan dag istället.
I vanliga fall skulle jag nog inte bry mig men dels så är det mycket både med kören och skolan de kommande veckorna men det främsta skälet är att jag för Lille Skrutts skull vill hålla mig frisk.
 
Nu blev det en helt ledig dag så vi har tittat på Nyhetsmorgon och skidor på TV och vi ska alldeles strax ut en sväng på stan sen får vi se vad som händer efter det.
 
Igår var vi hemma hos mina föräldrar på family fun. Det serverades god mat och vi fick se bilderna från Thailand. Nu ser det kanske inte så aptitligt ut men det var supergott. Orientalisk kyckling med jordnötter och banan som smälte i munnen!
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart att du ska vara nojjig och ta hand om dig! Felix uppskattar att få besök en annan dag, och då får ni ju chans att rå om honom lite mer än när hela tjocka släkten är med ;) Kan inte lova att det blir tårta, men något gott ska vi allt kunna bjuda på!

Svar: Det låter bra =0). Jag hoppas att vi kan få till en träff före jul när både vi och ni kan. KRAM!
Kristin

2012-11-24 @ 22:15:12
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0