En lugn morgon

Det blev en sen kväll igår med föreläsning och därefter satt jag med en hemuppgift. Förutom det så skypade jag med större delen av familjen, även om vi för det mesta bor i samma stad så är det kul att se den man pratar med och då är Skype perfekt!

Solen strålar ute och jag tog med frukosten in till sängen, för även om jag är ensam så är det mysigt att få en lugn och skön frukoststund.

Idag blir det mer studier för senare i veckan bär det av till Lund och Göteborg och jag kommer att lämna datorn hemma (så att jag slipper släpa runt på den, den är tyngre än man kan tro) så då måste jag göra klart allting senast imorgon.

När jag tittade ut i morse så var det frost på alla taken, trots att jag gillar vintern så kan jag inte låta bli att längta lite efter en utlandssemester!


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag har oxå fixat skype nu =) Tror jag heter Lena Wallman (lena.wallman6, kan det stämma?)
Kolla om du hittar mig =)

2012-11-13 @ 22:05:35
Postat av: Lena

Nej! Jag heter lkpglenis så klart!

2012-11-13 @ 22:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0