En massa energi

Det var så roligt att hälsa på tjejerna på jobbet idag. När jag gick därifrån så kände jag att jag var fylld med energi! Vi pratade en massa och försökte att komma ikapp, vissa av tjejerna har jag inte sett sen i somras, och jag insåg ännu mer hur mycket jag saknar dem. Jag hoppas att vi får till en kvällsträff relativt snart för det vore skoj att hinna prata mer.
 
Det blev en liten tur på stan efteråt då jag rekade läget på en annan underklädesbutik i stan och köpte ännu flera mammatrosor. Nu är jag hemma och ska sätta fart med pluggeriet.
 
 
Jag har inte tagit några bilder idag men så hittade jag den här, den är tagen för ett år sen idag när jag och Al var ute på morgonpromenad. Jag saknar verkligen mina promenader, jag längtar till i vår/sommar när jag kan ut och powerwalka med vagnen. Jag behöver motion för att vara glad och få energi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0