Försenat tåg

Jag sitter på tåget som är försenat. Varför vet jag inte för jag har sovit större delen av resan. Jag var så trött att jag somnade innan biljettkontrollen :). Jag vaknade med ett ryck när biljettkontrollanten försökte att lirka biljetter ur min hand. Dessutom fick hela tåget en extra biljettkontroll någonstans runt Laxå-trakten men då var jag iallafall vaken. Jag lyssnar på lugna låtar och spelar spel på telefonen så jag har det ganska bra :).

Tanken var att jag skulle hinna iväg på en 40-årsuppvaktning när jag kom till Västerås men om vi blir försenade så kommer jag inte att hinna dit förrens den är slut så jag förbereder mig för att jag inte kommer att hinna dit så jag slipper sitta och stressa upp mig resten av resan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0